توضیحات رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی درباره روند پایان رای گیری در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) آتش‌سوزی شدید در «کریات شمونه» پس از حمله موشکی حزب الله + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۵۵ موشک و راکت از لبنان به شمال فلسطین اشغالی + فیلم پایان فرایند رأی‌گیری دومین مرحله دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و آغاز شمارش آرا + فیلم (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمان انتخابات تا ساعت ۲۲ تمدید شد اوکراین به زودی اولین جنگنده F-۱۶ خود را دریافت می‌کند انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم مدارس استان تهران فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل نیست انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد + ویدیو رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته‌‌ایم + فیلم جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید مشارکت حداکثری مردم مشهد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار مشهد: تمدید انتخابات از طریق اطلاعیه وزارت کشور اعلام خواهد شد | اعلام تعطیلی مدارس بعد از پایان رای‌گیری + فیلم رئیس دفتر رئیس‌جمهور: دولت آمادگی دارد انتخابات بعدی، الکترونیکی برگزار شود آیا مدارس فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟
سرخط خبرها

خسارات سیل به دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبرنوری| ارتباطات در شهر‌ها و روستا‌های سیل‌زده به حالت عادی درآمد

  • کد خبر: ۱۱۹۲۱۸
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
خسارات سیل به دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبرنوری| ارتباطات در شهر‌ها و روستا‌های سیل‌زده به حالت عادی درآمد
وزیر ارتباطات گفت: سیل تاکنون به تعدادی از تجهیزات، دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبرنوری در برخی از استان‌ها خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات دوباره برقرار شده و وضعیت عادی است.

به گزارش شهرآرانیوز، عیسی زارع‌پور در فضای مجازی نوشت: در چند روز اخیر شاهد بارندگی‌های موسمی و جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌ها، شهرستان‌ها و روستا‌های کشور هستیم. متاسفانه در جریان جاری شدن سیل تعدادی از هموطنان‌مان داغدار و تعدادی هم متحمل خسارت‌های مالی شده‌اند که از همین جا با هموطنان داغدیده همدردی می‌کنم.

همه دستگاه‌های دولتی بسته به مسئولیت خویش در صحنه حضور دارند تا در کنار مردم نیاز‌های اولیه هموطنان سیل‌زده برطرف شود. همکاران من در وزارتخانه ضمن تشکیل جلسه مدیریت بحران با حضور مدیران کل استانی و راهبری اقدامات و ایجاد هماهنگی لازم بین شرکت ارتباطات زیرساخت، شرکت مخابرات و اپراتور‌های تلفن همراه، به طور شبانه‌روزی وضعیت ارتباطات در سراسر کشور را رصد می‌کنند تا اقدامات لازم جهت رفع خرابی‌های ناشی از سیلاب در کمترین زمان ممکن انجام شود.

سیل تا کنون به تعدادی از تجهیزات، دکل‌های ارتباطی و خطوط فیبر نوری در برخی از استان‌ها مثل کرمان، کهکیلویه و بویراحمد، قم، تهران و... خساراتی وارد کرده که با حضور و اقدام فوری تیم‌های فنی، ارتباطات مجددا برقرار شده است.

در حال حاضر با تلاش همکارانم قطعی‌های پراکنده برطرف شده و همه شهر‌ها و روستا‌های کشور از ارتباطات نرمال برخوردارند. البته همکاران من در حالت آماده‌باش هستند و به محض دریافت گزارش از قطع یا مشکل ارتباط در هر نقطه از کشور برای ترمیم و برقراری مجدد ارتباط، اقدام خواهند کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->